درباره تهویه مطبوع

در این وبلاگ درباره انواع سیستمهای مطبوع صحبت خواهیم کرد

درباره تهویه مطبوع

در این وبلاگ درباره انواع سیستمهای مطبوع صحبت خواهیم کرد

آشنایی با پکیج تصفیه استخر

امروزه انجام تفریحات سالم آبی مانند شنا نقش موثر و مثبتی را در زندگی هر فرد ایفا می‌کند و اغلب تفریحات آبی هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان به دلیل سیستم‌های گرمایشی و تصفیه  مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. استخر یکی از مکان‌هایی است که ما را به این ورزش آبی لذت بخش می‌رساند؛ حال چه استخرهای عمومی و چه خصوصی که هر یک برای اینکه خاطره خوبی را برای هر فرد بر جای گذارد باید از هر لحاظی به خصوص از نظر بهداشت نکاتی (جلوگیری از رشد و تکثیر بیماری‌های پوستی) را رعایت کرده باشد تا با خیال راحت بتوان در آنها به شنا یا ورزش‌های آبی پرداخت. لازم به ذکر است که تجهیزاتی مانند پکیج تصفیه استخر آب را در مکان خود در جایی که آب راکد است از هر موادی حفظ می‌کند.    در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پکیج تصفیه استخر آشنا شوید.


پکیج تصفیه آب استخر

آب استخر معمولا به دلیل وجود ذرات مختلف موجود در آن آلوده می‌شود. همچنین برای مناسب بودن محلی برای شنا کردن و گرم کردن آب به میزان مناسب و زدودن ذرات معلق، از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که به آنها پکیج تصفیه استخر می‌گویند. وظیفه‌ای که این پکیج دارد این است که ذرات و ناخالصی‌های آب را جداسازی کرده و موجب تمیزی و گرمایش  آب استخر شود. در صورتی که این جداسازی انجام نشود آب راکد شده و برای شنا کردن اصلا قابل استفاده نمی‌باشد. پکیج آب استخر جدا از اینکه می‌توانند آب راکد استخر را به گردش و حرکت درآورند می‌توانند آلودگی‌های موجود در آب را جدا کنند.

انواع پکیج تصفیه استخر

پکیج‌های تصفیه آب استخر به صورت کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ پکیج تصفیه آب Tpaks ، پکیج تصفیه آب دفنی و پکیج تصفیه آب سطحی. اینکه هر یک در کجاها قابل استفاده است و چه مزایایی نسبت به یکدیگر دارند در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

به طور کلی پکیج‌های تصفیه استخرها عمدتا در سه نوع Tpaks ، پکیج دفنی ،Top filter (پکیج سطحی) طراحی و ساخته‌شده‌اند که هر یک از آنها کاربری خاص خود را دارند.

پکیج تصفیه استخر TPAKS

پکیج تصفیه آب استخر از نوع TPAKS برای استخرهایی طراحی شده است که ابعاد کوچکی داشته باشد؛ مانند استخرهای کوچک، جکوزی، حوض آب سرد و استخرهای بادی. این پکیج از تشکیلاتی مانند پمپ، فیلتر شنی که روی یک شاسی ثابتی است قرار گرفته، لوله‌های اتصال دهنده و کیت اتصالات ساخته شده است.

برای مطالعه بیشتر در زمینه پکیج تصفیه استخر به مجله  ونداد تجهیز مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.