درباره تهویه مطبوع

در این وبلاگ درباره انواع سیستمهای مطبوع صحبت خواهیم کرد

درباره تهویه مطبوع

در این وبلاگ درباره انواع سیستمهای مطبوع صحبت خواهیم کرد

چیلر صنعتی و نکاتی که باید بدانید!

چیلر صنعتی

چیلر صنعتی برای تأمین سرمایش کنترل شده محصولات، مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می‌شود. چیلر صنعتی را می‌توان به صورت متمرکز طراحی کرده و تمام نیازها را فقط  به وسیله یک سیستم چیلر برآورده ساخت که طبیعتاً باعث بزرگ شدن سیستم می‌شود. البته می‌توان برای هر کاربرد و ماشین صنعتی، چیلر جداگانه طراحی کرد. چیلر صنعتی از نظر دمای آب سرد شده و همچنین مدت فعالیت، با چیلرهای خانگی و غیرصنعتی تفاوت دارد. مهم ترین تفاوتی که چیلرهای صنعتی با چیلرهای خانگی و مینی چیلر ها دارند این است چیلر صنعتی در تمام طول سال مورد استفاه قرار می‌گیرد. در واقع، از آنجا که در طول فرآیندهای صنعتی نیاز به کنترل دمای ماشین آلات و یا تولیدات صنعتی وجود دارد و از طرف دیگر، معمولاً  ماشین آلات صنعتی به صورت مستمر در حال کار کردن هستند، چیلرهای صنعتی لازم است در تمام مدت سال، عمل سرمایش را انجام دهند.

در این مقاله قصد داریم درباره انواع، عملکرد، نصب و انتخاب چیلرهای صنعتی نکاتی را بیان کنیم.



وندادتجهیز و چیلر صنعتی


واضح است از آنجا که عوامل مختلفی مانند ظرفیت سرمایشی در تعیین قیمت چیلر صنعتی دخیل هستند و با توجه به تنوع شرکت ها و برندهای مطرح در زمینه ساخت، عرضه و فروش چیلر صنعتی و مینی چیلر، مشاوره با کارشناسان این حوزه امری لازم و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.  برای ادامه مطلب  و مطالعه  مقاله کامل به مجله ونداد تجهیز می توانید مراجعه کنید.


شرکت ونداد تجهیز با داشتن تیمی فنی و متخصص به عنوان یک مرجع تخصصی در حوزه عرضه و فروش انواع تجهیزات سرمایشی، گرمایش و موتورخانه، تهویه مطبوع و تصفیه آب و هوا فعالیت دارد و تلاش می کند تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از آن هموطنان و صنعتگران نماید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات تأسیساتی می توانید با کارشناسان فروش ونداد تجهیز تماس بگیرید.

انتخاب و خرید کولر گازی پرتابل

  یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات مردم در فصل تابستان استفاده از وسایل سرمایشی مناسب است. یکی از وسایل سرمایشی پرطرفدار، کولر گازی پرتابل است. همان طور که می دانید واژه پرتابل به معنای قابل جابجایی و قابل حمل است. این دسته از کولرها نسبت به کولر آبی از میزان قدرت خنک کنندگی بیشتری برخوردار است و به همین دلیل از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار است. از مهمترین ویژگی های مربوط به این محصول ایجاد هوای سرد و انتقال آن به داخل منزل است. این هوای سرد بدون رطوبت می باشد و همین مسأله مشکلات ناشی از قرار گرفتن افراد در برابر سرما را از بین می برد.

ادامه مطلب ...