درباره تهویه مطبوع

در این وبلاگ درباره انواع سیستمهای مطبوع صحبت خواهیم کرد

درباره تهویه مطبوع

در این وبلاگ درباره انواع سیستمهای مطبوع صحبت خواهیم کرد

جارو دستی استخر چیست؟

جاروی استخر وسیله‌ای برای تمیز نگه داشتن آب استخر به بهترین نحو ممکن است. اگر خودتان استخر داشته باشید یا به هر نحوی با استخر سر وکار داشته باشید، تأیید خواهید کرد که نظافت استخر یک دغدغه و یا بهتر بگوییم یکی از الزامات داشتن یک شنای مفرح و سالم است. یکی از تجهیزات مهم در نظافت استخر، جاروی استخری است.  با استفاده از این جاروها قادر خواهید بود تا تمامی ذرات معلق و یا ته‌نشین شده درون استخر را جمع‌آوری کنید. برخی از استخرها مدار تصفیه دارند. اما در بعضی مواقع، تصفیه جلبک، مواد ته‌نشین شده و سایر آلودگی‌های موجود در استخر به درستی توسط مدار تصفیه جمع‌آوری نمی‌شود. اینجاست که نیاز به جاروی استخر، چه در استخرهای دارای مدار تصفیه و چه در استخرهای فاقد آن، احساس می‌شود.

جارو دستی استخر

نکات جارو دستی استخر

یکی از اصلی ترین وسایل جانبی برای تمیز نگه داشتن آب استخر و نظافت چاله استخر جارو دستی استخر می باشد.

وظیفه جاروهای دستی استخر، جمع آوری و پاک سازی مواد معلق سنگین و ته نشین شده در آب استخر می باشد.

با استفاده از جاروی استخری هنگام جلبک گرفتن دیواره ها و یا کف استخر و یا به وجود آمدن هر نوع آلودگی ته نشین شده در استخرهایی که دارای مدار تصفیه می باشند که این آلودگی ها توسط کفشور جمع آوری نگردیده باشند دیگر لازم نیست آب استخر را خالی کنید.

جاروی استخری در همه استخرها (استخرهایی که بدون مدار تصفیه و یا دارای مدار تصفیه هستند) کاربرد دارند و مورد استفاده قرار میگیرند و فقط باید بر اساس شرایط کلی استخر (مثلا داشتن اسکیمر ، ابعاد چاله ، روباز یا روبسته بودن و ... ) از مدل های مختلف این دستگاه ها استفاده کرد.

خرید جاروی استخری

برای دریافت مشاوره و سفارش خرید هر کدام از مدل های جارو استخری با تماس با کارشناسان ونداد تجهیز ، می توانید مناسب ترین جارو دستی استخر را انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.